Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 13 september 2013

Herregud vad mail & annat

Vi har varit hemma 1vecka+ någon dag

under denna tiden har jag nog fått 10 mail om nya resor och rabatter över höstlovet &  jullovet
nästa sommar ???  !!!!!

Visst haDE DET  varit underbart att klicka i för en ny resa , gärna redan v 44 ha ha

Men men så blir det inte

Fast måste ju erkänna att vi verkligen behövde lite ledigt tillsammans

Undrar ibland varför vi har så svårt att få det att gå ihop med ledigt med familjen eller varandra  ????


tror inte jag kan svara till 100 %

Men just nu är jag dock medveten om att mitt jobb och makens nya jobbuppgifter kontra vårt intresse kräver ganska mycket helgtid av oss , och då blir det ju något/någon, några drabbade
= familjen

Till annat 

I onsdags hade jag äntligen tid att gå på party ?? vet inte hur många jag tackat nej till
massor iaf 
Men då i onsdags hade jag "lucka " så jag o dottern gick . Var ett väldigt litet dock men trevligt att lyssna på olika produkter och andras upplevelser av produkten

jag köpte ( eller dottern )
1 creme till fötterna
1 täckstift penna

Det var ett LR party


Och då jag varit på andra Forever living

kände jag ju igen lite

Nästa helg skulle det visst vara nytt party & då skulle hela serien med parfym, smink visas

Så då gäller det att sätta hänglås på plånboken

IOfs så jobbar jag ju den dagen , dock ville ju dottern gå dit med Emelie , så jag lånade hem en katalog och ska kolla priser &
TALA OM VAD HON FÅR SPENDERA !!!!!!!!

aNNARS  Just nu rullar det ju på som vanligt Karlsson liv
disk, tvätt & rastning av hunden , Handla mat & jobba  o sedan denna Folkrace 
ha ha

Nepp jag klagar inte

Ha en bra fm denna fredag

// Cioa på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar