Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 25 september 2013

Fy vad jag ljög


Såg att jag började tidigare inlägg

jag mår bra


Gör jag inte alls det  iaf inte 24 tim/ dygn
utan kanske bara 4 tim

Helst skulle jag nästan vilja ha en boxboll att slå sönder

eller ett isolerat rum & skrika så rösten tog slut

just nu kan jag känna att orkanen snurrar ordentligt

Men jag har en känsla av att jag gör som vanligt



lägger på  locket


Men men nu gäller det att ladda upp med vårt intresse , till helgen ska maken till Kisa för att vara observatör 1:a ggn utan för Småland

blir kul att åka dit, har nog inte varit sedan (1997) skäms på mig

Igår tisdag hade vi jobb med Vimmerbys egna tävlingar 5-6 /10
även om vi hade tid att prata så har det skickats sms mellan varandra idag

så är det när inte alla tankar kommer i rätt ordning
Men det löser sig nog , vi har jobbat med varandra innan

//

3 kommentarer:

  1. Vad har hänt?! Hoppasdet snart är bättre så du slipper boxbollen... Kram:-)

    SvaraRadera
  2. Hoppas det vänder , när är eran sport slut för året

    SvaraRadera
  3. Nu känner jag inte alls igen dina inlägg
    Hoppas det vänder det som just nu gör dig i obalans

    SvaraRadera