Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 31 oktober 2013

Att skratta tillsammans


För vissa av oss är det en vardag 
Dvs inget ovanligt 

Är inte ovanligt hos oss heller 
Men vi är inte samlade allihopa så ofta längre 
Är lnte bitter 

Tror faktiskt min  humor blivit lite bättre ??? !!!! 

Men är absolut fortfarande bitska Bisan 
Ock kritisk mot mycket 
Tex kläder / hår på kändisar 

Passar alla i korta linnen 
Tights 

Jodå jag har börjat använda det tillsammans med tunika & inte kort linne !!!!

Någon tv 4 absolut lnte kan styla så är det 
Sandra i IDOL 
 kan inte efternamnet just nu   

men så  söt tjej 
Hemma "bråkar " vi om vem hon är lik 

2 väldigt duktiga folkrace åkare är det iaf 

Tillbaka till rubriken ,,,,,....

Tänker lnte avslöja - hänga ut oss för offentligt 
(Ha ha )

Men vid något tillfälle har jag och maken tänkt olika vad

Vi kan göra då han kunnat sluta tidigare 

Även om det ena INTE utesuter det andra ..... 

Men visst skrattade jag åt hans svar , då jag svarade "vi kan ju passa på att äta lunch "
Precis vid samma tillfälle han skrev annat 

              Ok 
???? !!!!! 

Men sist vi verkligen gapskrattade 

Tur jag svept i mig DET ABSOLUT sista röda ur glaset 
när dom visade lite ur Nästa avsnitt 
Hos Wahlgren / Bagge

Då den "otroligt ~* URk * grr ,,,,..
Mm mm

Skulle gå på attack på deras 
"Boxboll"

Herregud VILKEN FJOÖLA
HAN ÄR 

Klen verkade han också ???   

Alexander Baard 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar