Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 9 juni 2011

Folkrace

Tror ju absolut ingen missat att jag ägnar tid till detta säkert både mindre & mer än andra beror på hur man vill se det ??????


Var ju tävling 1-2/6 i Vimmerby, var 1:a ggn det kördes på detta sättet o tidpunkt. Fick betydligt fler anmälda än jag trodde från början . Tycker jag ska känna mig nöjd över min insats innan o under tävlingen. Försökte göra det som krävs innan med allt ???? tack till L som försöker visa mig lottning/dator.och givetvis tack även under dagarna.


 Det är på vår planering även folkrace i 3 dagar nästa vecka återstår att se om det blir så , tyvärr lite dåligt med intresse för det , men jag hoppas verkligen det kommer att bli av .


Har haft möte nr 7 inför v 28 så där tyckte jag det gick , kan inte sätta fingret på vad men nej det var lite bortkastad tid . så känner jag ialaf   hmm hmm.                                                                               Ska börja på protokollet igen som jag ju lyckades trycka bort lite utav 






Ska försöka få våra egna förare att göra insats , är inte så stor rusch till just det o jobbartiderna som är utlagda . Sedan ska det kallas till möte för att få bättre kommunikation o jobba tillsammans 


Telefonen ringer om massa olika saker mest om att folk anmält sig tokigt på online, kommer vi lotta bort några. Någon har redan avanmält sig 


Tyvärr har vi fått något att bita i !!! behöver 1 person till  som är ledig & vill vara i Vimmerby hos oss.
Funderar ibland på vad pappa sa om dessa gästböcker som finns på olika sidor !!!! 


Ev åker Uffe med grabbarna till Lessebo i helgen för att köpa bil åt freddy då han blev av med sin i Vimmerby.
Ja ja det får räcka 


// kram


1 kommentar:

  1. Vad kul att ni verkligen hjälps åt inom eran klubb.
    Det verkar ju ta mycket tid den sporten

    SvaraRadera