Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 14 juni 2011

Nr 1 & 2 i nya 25-listan

Japp hittade ju nya "avslöjar lista" men återstår ju att se om det blir nya avslöjanden !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nr 1: var 10 fakta om mig ????  vad ska jag hitta på då !!!!



  1. Börjar absolut bli gråhårig
  2. Tänker inte svara vad mitt BMI säger
  3. Är tyvärr inte alltid så smidig i mina kommentarer, men är ganska omtyckt ändå
  4. Vill ha annat arbete, har sökt olika utbildningar bredvid jobbet 
  5. Längtar tills barnen slutar skolan , slippa klockan "ok jo Uffe kommer jag väcka ändå" sedan somna om en stund 
  6. Kan sova naken ibland
  7. Har ju svårt att låta bli att engagera mig 
  8. Har ångest när jag missar barnens matcher , så därför kollar jag gärna träningarna !!!
  9. Äter ju absolut för mycket godis & kakor  till mitt kaffe
  10. Älskar ju verkligen mitt liv även om det tar på krafterna ibland med allt som krockar.
Nr 2 :
Var ju film .........
Herregud  jag gillar ju mest olika serier,
ja vi kollar ofta på folkrace filmer hela familjen om nu någon skulle undra 

Men gillar ju 
  • Beck
  • Wallander
  • GSI 
  • Alla älskar Alice
Nja tyvärr står det ju still , men jag fyller kanske på vid tillfälle.

// B







1 kommentar:

  1. Det var ju lite annorlunda beskrivning , men ganska bjudande

    SvaraRadera