Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

lördag 11 juni 2011

Och vad gör jag nu då "själv "

Har jobbat färdigt för idag var en ganska bra dag (får man säga så) ha ha , men menar lite också det var bara mellan 8,30- 15,00 jag brukar ju faktiskt jobba betydligt längre pass eller vi kan ju säga dubbla då 13 timmar för att jag ska hinna med massa annat som tar upp tiden barnen, fotboll, handboll , folkrace Uffe får inte värst mycket tid !!!!!!
Ok tillbaka till rubriken då= jobbat klart , det är folkrace Lessebo så dit gick färden över natt för Uffe o Felix iofs så åt vi frukost tillsammans idag innan dom åkte men nu är dom ju inte hemma.
Freddy är i Västervik
Nellie med kompis
Jag fixar kaffe direkt jag kom innanför dörren 
 för att sedan kolla igenom det sista på protokollet från 6/6 ??
men nu gick jag ju inte in på mina dokument utan fastnade jag  ju här för att få lite koll på läget hos er alla .
Men ev blir det protokoll senare !!  ??


Vad har jag för eget liv idag på pingstafton ??????? då jag har möjlighet till vad som skulle kunna passa mig Nellie är ju snart hemma men jag hade ju hunnit något om jag verkligen velat.
Ev skulle Nellie iväg på party ikväll men tyvärr kom det sjukdom på tjejen som skulle haft festen så det blir mys med henne ikväll.  Hon har haft kompis här över natten för att det skulle bli lite bättre för henne då vi andra försvann innan halv 9 på morgonen och nu tror jag dom är på ingång till baksidan & poolen. 






Nu påfyllning av kaffe o planering till kvällen 



2 kommentarer:

  1. Du är ju för kul, men du borde unna dig egen tid . Hoppas kaffet smakar bra nu när du säkert sitter på altanen för att titta på bad flickorna

    SvaraRadera
  2. Visst tog jag med mig kaffet & tittade på Nellie o kompis.

    SvaraRadera