Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 21 juni 2011

Nr 3 & 4

3. Nyårslöften
Sorry inget att avslöja här inte !!!!! Är nog några år sedan jag funderade på just dessa löften ?? men önskningarna kanske finns inom mig , men nu var det ju inte det som var uppgiften .
4. Framtidsplaner
Ja det kan man ju fundera över, jag hoppas ju att det kommer kännas bra när Felix ska till högstadiet och han lyckas att stå emot några av frestelserna som kan komma .
Har väl inga större planer vad jag vet om gällande oss i familjen . Elle jo lilla bebis som är BF 25/10 ingår ju absolut i framtiden 


Eller visst vet jag ju lite men det ingår inte jag helt i utan det står Maken för & lite full i skratt just runt detta blev jag i helgen !! då jag fick frågan om vad som skulle hända 2012 men jag svarade lite hur funderingarna går just runt frågan jag fick , 
Jag hoppas väl kanske lite på att jag kan få läsa lite utav kurserna jag sökte ??

Visst vi ska ju försöka hinna med lite semester mellan fotboll , folkrace , jobb & fotboll under resten 2011


Behöver också hitta lite tid till min make o mig



2 kommentarer:

  1. Alltid lika roligt att kolla in vad du skriver

    SvaraRadera
  2. Vad har du sökt för kurs ?
    Vad ska maken hitta på då.

    SvaraRadera