Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

lördag 11 juni 2011

Hua vilken em & kväll

Jahop hur blev nu em/kvällen för vår del. Ha ha tittar man nu på beskrivning uppe i bloggen om "mig" så känns det som något plötsligt hänt då jag ju i princip varit själv sedan jag kom hem från jobbet . Nellie o kompis badade en sväng sedan stack dom iväg med annan kompis.
Jag fixade till protokollet o mailade till justerare , detta protokoll var lite kortare än tidigare men det kan ju kännas skönt också ??
Jag kollade med Nellie om middag men hon var ju inte så värst hungrig så vi eller jag sköt fram det. Men tyckt inte kyl/frys lockade så det blev hämtmat . Nellie åt för att snabbt kunna ge sig ut igen för att träffa kompis, innan hon försvann så sa jag yes till att sova ytterligare 1natt med kompis hemma.
Har fixat med tvätt trots att jag inte tycker det tillhör helg sysselsättning om det inte absolut är 1 måste !!!
Disken får man ju ta vid tillfälle så nu är maskinen full och ren, jag tar nog den imorgon när kaffet rinner ner till frukost.
Jobbar ju em imorgon men har jobb inför mitt uppdrag nästa helg så kl 10 ska jag träffa Målilla Mk , har även känslan att det blir mer folkrace då Natten tills söndag är sista dagen för att anmäla sig till tävling på fredagen . Tyvärr lutar det åt inställa pga dåligt intresse .

Ok nu är tjejerna hemma o uppe på rummet , mycket skratt o mobiler som ringer hela tiden & för att jag inte ska kunna se vem som ringer hem så har dom tagit upp både telefonerna ha ha vilka funderingar dom måste ha.
Nu är Det alldeles snart final i Gp tävlingen o det ser väl sådär ut för våra svenska förare !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar