Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 16 juni 2011

Han kunde ju sjunga

ok som vanligt var det massa föräldrar, syskon o släkt som ville in i kyrkan. Då vi inte hade större behov av att sitta så ställde vi oss skitbra.
Det var duktiga 4:or som sjöng (Nellie ) och även någon 5:e klass.
Men det uppträdande som fick störst applåder var ju absolut då vår Felix tillsammans med 2 kompisar ställde upp sig för sång & gitarr" Felix o Filip sång med ville på gitarr, trots envis förkylning med täppt näsa tjock hals så var dom suveräna. Sa precis innan till Uffe att vi ju faktiskt aldrig hört honom sjunga !!!!! På detta sättet visst sjöng han i utspelet mest klassen o allt annat som tillhör.

Men till Uffes stora glädje så var det ju en låt av Lars Winerbäck , så nu kommer ju självklart han tro jag ev kan ändra mig i tanken på just den typen av musik

Jag orkar nästan inte lyssna på den då det inte händer något alls , utan samma tempo hela tiden ha ha. Men ok får väl kolla med Felix vilka andra artister dom brukar repa in i " bandet "

1 kommentar:

  1. Har ni inte hört honom sjunga ? Men modigt ställa upp inför alla då.

    SvaraRadera