Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

lördag 2 februari 2013

206 dagar el 4959 timmar

Till er alla
Då som läser bloggen nära & kära och alla andra som jag vet eller bara misstänker vet att den finns  . Oavsett ni törs att fråga eller inte .

Några personer vet om det , är ju ingen hemlighet.

Men har som sagt inte ringt alla i min telefonbok eller mailat alla jag HAR adresser till.

Jag tror inte någon sms,mailat eller ringt mig om vad 1 utav deras veckors ledighet bär av.

Rubriken visar när planet flyger oss till Turkiet

Ett presentkort. "kom överraskande som en vinst
"
Som vi kände kommer fylla oss med glädje.

Vi som inte är bortskämda med massa olika semester pga olika anledningar

Vill bara säga att det var HELT UNDERBART ATT TALA OM FÖR VÅRA 3 BARN

VI SKA PÅ SEMESTER UTANFÖR
Sverige

Bra då vet ni.

//B

8 kommentarer:

  1. Så härligt att ni ska iväg allihopa & det är så fint i Turkiet

    SvaraRadera
  2. Hade ju redan misstänkt att det var så
    Härligt att bli överraskad

    Har du folk som inte erkänner att dom läser din blogg .
    Ha en skön helg , antar du säkert jobbar något pass ?

    Millan

    SvaraRadera
  3. Så härligt
    Det kommer förlänga sommaren för er.
    GRattis till er

    SvaraRadera
  4. Du låter ....... ???

    Så underbart och stort grattis till resan

    "c"

    SvaraRadera
  5. Så glad jag blir för er skull.
    Men misstänkte ju ni skulle iväg då jag såg bilderna, det är trevligt i Turkiet . Finns mycket att göra

    SvaraRadera
  6. Ååå så härligt

    Vem är det som inte erkänner att dom läser din blogg .
    Har också många som avslöjade sig trots att dom faktiskt varit inne .

    Ska ev starta upp den igen. Men nu är den nere tillfälligt

    Önskar en bra dag

    SvaraRadera
  7. Gud så glad jag är för din skull eller eran .

    Så härligt , det är ni värda
    Massa kramar

    SvaraRadera
  8. Underbart

    Stort grattis ,ja någon ska ju ha tur

    SvaraRadera