Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

söndag 17 februari 2013

Vad kom jag hem till ??

Ni som följt mig vet att jag inte är helt överrens med att vara borta ifrån barnen ???  !!!!!
jo jag vet dom är 13,15 &21 

skojar lite 
men jag är ju bara ärlig ,jag gillar inte vara iväg även om hotell frukosten var god och rummet helt ok .
Och den egna värdefulla tiden med maken ska inte förringas alls 


Men då maken skulle jobba idag också (Jag hämtade ju honom igår så han hann i tid )och jag hade sällskap i bilen hem så åkte vi hemåt ganska så tidigt

hann vara hemma och träffa grabbarna 40 minuter innan dom åkte till folkrace garaget
och den yngsta SONEN fick faktiskt med sig den äldre IDAG !!!!!!!!! ha ha

Blir varm i hjärtat så som den yngre försöker 

Ringde dottern o sa jag är hemma nu om du vill ses innan jag åker igen 

hon kom hem ,men pratar om att träffa kompis ???

klart jag vill dom ska ha kul .

Så under tiden dottern försöker besluta sig om kompis /inte kompis
så sitter jag ju här med min goa kopp med JAVA

MER OM HELGEN KOMMER ATT KOMMA

JAG BLEV SÅ GLAD IGÅR AV ATT HÖRA VISSA ORD SÅ TÅRARNA VAR NÄRA ATT KOMMA 

1 kommentar:

  1. Du ska väl inte ta till tårarna då du bor på.hotell

    Jobbar maken också helger nu

    SvaraRadera