Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 6 februari 2013

Hm vilken onsdag

Efter lunch idag tänkte jag faktiskt skriva att jag blivit väldigt "duktig " och faktiskt ätit lunch idag då tillsammans med maken.

Men  som förkylningen tydligen vunnit över  så han legat under täcket mest hela Dagen enl honom själv.

Men då han behövde något sött för att orken skulle komma tillbaka ???
Så ser ni kanske vad som gav sockerkick (till oss båda)

Vi planerad lite extra god mat då helgen inte kommer ha så mycket familjemysa /tid för oss.

Japp jag jobbar & sover jour
Blä blä

Men då vi fick gäster till kaffet så fick vår Ica butik besök av yngsta sonen + kusin

Ok vinet fanns ju hemma redan "har faktiskt räckt läääänge "

Självklart har jag ju även fyllt på med kaffe.

Då vi har trevliga gäster hemma
2 kusiner till barnen

Och då dottern skrek av glädje så inser jag att hon kommer hoppa ur sängen imorgon för att  testa sin nya mascara, som är inköpt i phuket

Så har jag beslutat för att fortsätta njuta av dagen

//Ciao på er

1 kommentar: