Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

söndag 17 februari 2013

sprack snabbt

Tänker inte skryta med att verka duktig ,men har tänkt lite på vad jag ätit senaste dagarna och verkligen ätit oftare
INTE 5GGR om dagen

Men men det sprack ju då vi ju sovit på hotell/värdshus natten till idag Och maten igår var väldigt god

Även natten ju sov ganska bra

Jag kunde typ kört GI
Som om det inte är nog så
var det ny bakade kakor på jobbet idag när jag.  & gemensam mat idag

Och då jag absolut inte är inkörd på soppa/shake eller andra typer av viktminskning . Så självklart tog jag ju också mat ifrån pizzeria

Denna vecka på lediga stunder kommer jag mysa med familjen (Nellie)

Så v 9 var redo För då KANSKE JAG DÅ BESLUTAT MIG ATT tänka om/lite till

??? //!ps Ha inte förstora förhoppning

Och vad är det att skryta med att ha tappat 1 kg

CIAO PÅ ER

3 kommentarer:

  1. Gillar att hoppa in på din blogg mellan varven
    Andra skulle försöka ha din syn på saker och sig själva
    Ha ett bra lov, vi har nästa vecka ju

    SvaraRadera
  2. Passa på att njuta denna veckan då

    var väl bra att isf tappat 1 kilo på 1 vecka ?

    När sambon testade GI förra året blev det - 6 på 3 veckor
    Hade faktiskt passat mig också

    SvaraRadera
  3. Ha ett underbart lov & tänk inte shake denna veckan

    SvaraRadera