Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 21 februari 2013

Snart ses vi ju

Som jag längtat och kollat igenom kalendern på dagar som kunnat passa att åka en sväng , blivit bjudna dit men inte kunnat


Men på lördag ska vi ses igen 

Det känns faktiskt lite konstigt att sitta här hemma i soffan och i mitt schema denna vecka var det många jobb tider blä för dom , skojar ju lite 

Men brukar ju faktiskt nästan inte alls jobba denna veckan 

               sportlov hos oss 

Och dagarna brukar tillbringas i stugan med härliga skratt och annat bus, sköna promenader 

Men då vardagen är här med jobb och allt så förändras tiderna , och vi har typ av samma yrke så krockar det ju mycket 


Men på lördag kommer svägerskan med familj till oss på middag & säkert lite melodifestival . 

Kommer nog bli fullt hus då Tulia är här också 

I LOVE MY FAMILJA

1 kommentar:

  1. Härligt att ni kan ses, var ju länge sedan om jag fattat rätt eller om du missat att skriva

    Om ni missade mello så var det ingen större fara

    SvaraRadera