Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 13 februari 2013

Ledig & vad har jag gjort

Skulle nästan kunna säga har inte gjort något.

Eller ???

Klart jag har gjort saker idag

Först väckte jag ju maken & dottern ,den äldre sonen var konstigt nog vaken . Jag slog in paket och tog fram tårta
Sjöng högt för sonen han trodde inte alls vi skulle fira honom

Ha ha

Så fel han hade

Ok lite tokig "frukost "

Tårta 05:35

Och ska jag vara ärlig & visa min dåliga kosthållning för barnen så åt Fille det vid sin vanliga frukost

Tyvärr är han ju sjuk på sin dag
Så det blev ju nästan i tid för fm fika då han gått upp.

Efter att vi sjungit o firat så somnade jag & dottern om en stund

Ikväll har vi firat igen
Och jag är säker på att sonen absolut är nöjd

Och klart jag är ledig idag
Finns det någon som jobbar på barnens födelsedag ??

Jaja 2012 hade jag 1 möte då barnet (Nellie) var i skolan

Vet att då jag skulle på utbildning teacch genom jobbet  i 5 dgr
Och bo på hotell

Tänkte jag avstå !!!
DÅ det skulle innebära att jag missade  1 födelsedag

Chefen hittade på mig då jag sa att det ÄR otänkbart för mig att vara borta den veckan

Och söndag till fredag HERREGUD

BARA DET ÄR JU ÅNGEST

Och det lovar jag att jag hade
Fy så hemskt det var

Men dom där hemma klagade inte

Men men nu blev det inte under födelsedags veckan.

Hoppas ni haft en bra onsdag
//

3 kommentarer:

  1. Har följt din blogg under en tid

    Måste säga att du bjuder verkligen på dig själv

    Men lite fräck är du när du säger eller frågar vilken förälder som jobbar på barnens födelsedag
    Finns personer som måste jobba

    Men kommer absolut att fortsätta läsa dina inlägg

    SvaraRadera
  2. Vem tänker på kosthållningen på födelsedagar

    Kul med utbildning genom jobbet , förstår dig att behöva vara borta från familjen .
    Även om jag släppt lite på känslorna

    SvaraRadera
  3. Ska alla vara med på sången på morgon så får det bli tidigt
    Stackaren som var sjuk på sin dag

    SvaraRadera