Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

lördag 2 februari 2013

Fy vem vill mig så illa

Bli inte så himla oroliga nu

Men undrar verkligen vem som gett /gav mig huvudvärken efter lunch och lite annat styr& varför ???
Har ju endast ont i huvudet typ2- 3 ggr/år

Ja jag vet att DET INTE FINNS SÅ mycket att HA ont i !!!! Ha ha

Annars så har det varit en ganska så slappdag idag

* med vissa tråkiga ensam stunder*

(nej gillar fortfarande inre vara själv hemma)

Förutom då att  klockan ringde & maken åkte mot jobbet som började 07:00
Så har allt gått i microfart

Men idag hade jag inga problem somna om
Var ju vaken typ till 02:20 till/ifrån och inväntade yngsta  sonen som var på "fest"

Låg en stund och kollade nyheterna innan det var dax att ta fram frukost ,jag eller vi hade ju lovat dottern att få ha shoppingtid med kompis så dom har gjort "stan /Vimmerby" idag.

Sonen spelat handboll så han åkte efter lunch . Och blev visst stor vinst till dom.
(stackars andra laget) förlora med 15 bollar ??

Älsta  sonen  +kompis hemma en sväng
Alltid lika trevligt.

Hunden har sprungit i kvarteret & skrämt folk ha ha
Fick sms om Vart han var i kvarteret *tack L *
Hoppas du återhämtat dig.

Har full förståelse att många är rädda

Har även tagit en långpromenad med hunden i koppel.
Så underbart skönt det var även om det vore trevligt med sällskap.

Har försökt att nå 1 människa som tydligen (nästan ) är omöjlig att nå för närvarande

Har handlat till middagen som tydligen ligger på mig idag att den fixas ha ha

Har försökt få bort huvudvärken med kaffe ,den har släppt lite iaf.

Men jag ska ha lite till i koppen & för att ev behöva ta till starkare drycker
Är jag inte alls tveksam inför .

Just nu är det mörkt ute & ganska så tyst hemma . Inväntar både maken och handbolls killen.

Så om kvällen ska bli skön och mera avslappnad så får jag nog lägga ifrån mig mobilen nu.

Dottern har ju datorn för att få olika sminktips av någon tonårstjej som har typ  28000 som  följer henne på hennes videoblogg/logg.

Jaja jag kör fortfarande med något drag  på ögonen o så är det klart


Ciao på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar