Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

söndag 24 februari 2013

Bra lördag ,men inte som planerat ?

Jag är inte bitter

Lördagen som jag både längtat o funderat mycket över ,var ju här igår.

Svägerskan med familj mötte upp oss i Vimmerby och vi delade upp oss & färden gick hemåt

Menyn för kvällen var inte spikad till 100%

Och ska jag vara ärlig var det 3 förslag
Blev inte direkt något av dessa
Ha ha

Men gott var det , efterrätt blev det också

Fick andra gäster också , sedan dök 2 av barnens kusiner upp .

Japp fullt ös en stund

Min kära svägerskan undrade hur jag lyckades att missa att inhandla lite gott rött ??!

Hade inget bra svar. Men loka citron är underskattat
Ok lite öl blev det också   ( nästan 2)

Tyvärr har jag inget att säga om Melodifestivalen för den lyckades vi inte lyssna på.
Kanske fixar någon repris

Var en bra lördag. Även om den inte blev typisk vi/svägerskan

Men absolut mycket skratt & historier

Mer om lördag kommer dvs aktiviteten under dagen

// B

1 kommentar:

  1. Du får nog försöka att hitta ny tid för dig o svägerskan
    tröttnar du aldrig på att ha folk omkring dig

    SvaraRadera