Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 27 februari 2013

Super pedagogiska mamman !!!

Japp DET ÄR JUST JAG DET enl skolsköterskan

Idag var det spruta igen för dottern & alla andra i åk 6 som föräldrarna gjort medgivande för.

Mässling, påssjuka, rödahund

Innan det var dax hann jag vara med på lektion elevens val
Väldigt trevligt, kanske lärde jag mig något ???

Men så olika i utveckling alla var .

Dock blev det lite tokigt i första gruppen som skulle ta sprutan då 1 elev svimmade

Tog lite rast så alla fick gå ut en sväng i friska /soliga vädret

Jag var ju redan bokad som moraliskt stöd åt dottern + kompis
Men 2 kompisar blev det till henne.

Skojade med sköterskan att du tror väl snart jag tillhör denna klassen då jag ju varit moraliskt stöd 3 ggr innan för kompisar till dottern under läsåret.

Men jag var så välkommen igen ,och Nellie skulle vara glad över en sådan mamma som lyckades att få 3 så olika tjejer med olika rädslor att fokusera på annat än sprutan

           obs !!!!

Jag själv gråter ofta av rädsla för sprutor

Är verkligen en mardröm
//

2 kommentarer:

  1. Vilket mod att vara moraliskt stöd om du själv upplever obehag med sprutor

    Kul att se vad dom gör i skolan

    SvaraRadera
  2. Gillar! Såg du Jullan? :)

    SvaraRadera