Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 20 mars 2014

5 vardagar !!!!!


Ni har ju läst ,,,,, att jag hoppat på utmaning att publicera 5 vardagsbilder 
Jag har publicerat "min  vardag " även någon bild  är ifrån röd dag i kalendern 

?? !!!!

                  Lets gooo

              Dessa blev det 

Nr 1
Så här ser det ut när maken träffar brroorrsssan ( brorsonen) 
Dom står i köket , här har tydligen äldsta sonen lyckas få delta i matlagningen 
Grekiskpyttipanna blev det 

Nr 2
Tror jag skrev så här ser det ut på helgerna oftast , måste väl kunna ingå " vardagen " ha ha 

Nr 3 
Behövs ingen förklaring 

Nr 4
Talar för sig själv  ELLER ????


Nr5


Jaja 

Ala' familya Karlsson 

Eller min vardag är det ju 

Och visst hittade jag 5 vänner 
//




1 kommentar:

  1. Trevlig utmaning och kan nog föreställa mig att det varierade av bilder

    SvaraRadera