Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

måndag 17 mars 2014

Inspiration av annan bloggare , bloggare


Denna hittade jag hos annan bloggare , den lät ju kul Fotoutmaning
klicka på länken så kommer ni dit och till henne

jag tror det ok att jag "länkade henne" ?? !!

Nu till min fundering ,,,,
Kan man hoppa på den nu i efterskott ????
annars får jag väl göra en egen dock inte döpa den till #FOTOUTMANINGMARS2014

Annars så kör jag ju en annan utmaning just nu lägg ut 5 bilder " vardag " och utmana 1 st annan person som har instagram  varje dag som sedan skickar utmaningen vidare 

Just nu känns det som jag får snurra huvudet flera ggr för att komma på ämnen att få ner på bloggen 
fast jag har ju massor
ha ha
men som jag skrivit innan så passar det inte att hänga ut alla !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


2 kommentarer:

  1. Du kan väl lägga den här foto saken på bloggen då du säger att huvudet måste snurra för att komma på ämne
    Vad jag förstår är Luuna din kollega på fritiden

    SvaraRadera
  2. Tycker också du kan använda denna som din egen här och då tvingas du till att bjuda på dig själv som du har så svårt för

    SvaraRadera