Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 14 mars 2014

Måste bli bättre att läsa kommentarerna


Herregud nya aktiviteten till javan MÅSTE JU BLI ATT läsa kommentarerna oftare 

  


ha ha
det är ju skitkul att läsa att folk inte gillar attityden eller inläggen

Jag vet att det inte alltid faller alla i smaken sluta att läs då människa LILLA 
och absolut inte då jag hänger ut ,,,   ,,,,   ,,,, ,,,,   ,,,,,

Men om jag störs av att alla inte inser hur fel dom gör så ,,,,,,,    ,,,,,,,

och även vid goa stunder

Så kan det plötsligt stå här

både
*privat
* arbete, mest negativt
* intresset,  även bra och positiva saker
 HA HA

jag vet att någon tyckte jag var fräck ang äldsta sonen och ,,,,,   ,,,,
Han ska väl få leva som han vill ??
eller med vem som passar honom

jodå jag har även tagit bort flera kommentarer

Just i skrivande stund , var jag tydligen FÖR MYCKET GÄLLANDE mello förra helgen 
säger vem ??
Jag vet inte riktigt vilka Hanna eller Petra är tror jag iaf inte 

och som sagt tror jag till 95 % svägerskan känner mig 
men om hon tycker jag har helt fel ang vinnaren eller hoppan som hon gillade 
vet jag inte ???????????????????????????

Hon vet att jag ibland är motvals bara för att jag kan 
och ibland klampar jag i klaveret , inte alltid SÅ HIMLA smidig ,,,,,,,
eller bara för att jag inte vill erkänna att jag faktiskt tycker som andra SÅ ÄR JAG TVÄRTOM 

jaja 

Det kommer säkert ramla inlägg som är opassande en dam i min ålder 
                                       

Men på något sätt gillar jag ju bjuda ut mina nära och kära

och jag bjuder allt på mig själv också 

Ta som detta nu DÅ SOM  är en blandad kompott av ALA´´ FAMILYA 

*DOTTERN MED MORMOR PÅ TÅGET MOT STOCKHOLM

*Maken är med sin bror 

*Yngsta sonen i garaget 

* Den äldre sonen kommer nog imorgon 
*Hunden är rastad i koppel
* Tvättmaskinen  är igång
* Jag dricker java och frossar i muffins sedan igår

Och på något sätt hoppas jag maken kommer hem och han har handlat och börjar att laga maten

Tjena på den 
ha ha 

Nog om detta 
fortsätt gärna kommentera 

//Ciao på er 


1 kommentar:

  1. ja dessa olika kommentarer som du säkert skrattar åt ? Och som du skriver det är din blogg och dina ord . Men visst bryr man sig om sin omgivning och vill ge bra grund till de yngre och på något sätt har dom en helt annan syn på tjejer och ansvar . Ang din syn på melodifestivalen och annat
    så tror jag inte du bryr dig så hårt vad andra tycker

    Hoppas du får en bra måndag

    SvaraRadera