Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 20 mars 2014

Den Låg ute 10 min


Jag vet Att jag är besvärlig , gnällig  Mm mm 
Och säkert bryr mig (kontroll ) 

Men vissa saker STÖR MIG SÅÅ IN I HHHEEEELLL,,,,,,

Som dessa 
På fejjan 


Varför taggar man sina vänner ? 

Som nu då inte har något typ av hinder ???

Jag blev först så irriterad så jag jag la den på instagram 

MED TEXTEN 
VISSA DAGAR STÖR DESSA MIG


Men tog bort den 
    IGEN 

För  jag vill ju lnte ge den positiv ,,, 

Nep gillar inte heller för mycket 
        Tycka synd om MIG 
                 PGA 

Idag är jag trött , snorig , förbannad 

bakfull (har aldrig lagt ut )

KLART alla får lägga ut precis vad dom vill 
Jag kan ju välja att bläddra förbi 
Iofs samma på fejjan efter olika helger 
där kan jag bara dra förbi 

Finns ju massor av dessa

Klart jag kan skratta ibland åt typ av bild på "smal/ tunn kille" som kanske upplever sig som en riktigt tränad kille  💪

Men just nu &denna 
STÖR MIG 

// 

1 kommentar:

  1. Svårt val där att ha kvar eller ta bort den
    Man måste ju även få visa missnöje på instagram .Men håller med dig att dessa bilder är lite fel

    SvaraRadera