Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 20 mars 2014

Han får inte byta till Karlsson iaf


Stackars grabben vilsen i sig själv 


Men han får inte byta till Karlsson 
Jag känner inte för att ha honom efterhängsen 
Ha ha 

Klart jag fattar att det kan vara lite sisådär 
ibland 

Men han har det säkert inte värre än våra grabbar 

Dom vill (gör  vi ibland) VI SÄTTA munkavel på 
Man kan inte uttrycka sig precis som ANDRA Nilsson , Larsson   Svensson 

Hm 

Men som sagt han behöver inte byta till Karlsson iaf 
Utan han borde använda sig mer av Ingrosso 

1 kommentar:

  1. Ni behöver väl inte flera i släkten hi hi

    SvaraRadera