Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 4 mars 2014

I väntan på John Blund


Om ca 8-10 minuter så är det bara 3 dagar kvar tills maken kommer hem 
   Hm
Konstigt sätt att räkna på  I KNOW

Är hemma på fredag iaf 

Typ som när någon ska iväg en helg !! ??

Så är dom ju BARA  borta 1 dag ???
Så är det ju bara lördagen man lnte ses 

??????????  ????? !!!!! 

Inväntande tisdagen , sysslar jag med att spela 
Wordfued , Jelly splasch (stavning ?)  check i bildalbum 
Och kolla fejjan / instagram. ,,,,

Detta hittade jag 
❤️❤️❤️❤️
Tulia tyckte väl så där om hockey ? Eller var det skidorna 


Vet lnte hur Maken tänkte 


Skulle jag laga mat med färska kryddor ??

Eller är det ett test ? Om jag ska göra "hälsosamma "
Semlor lmorgon (idag) 

Nepp KLART JAG VET
Vad det är ,,,?

Resterna ifrån 
Kockduellen i lördags 

Kvällen som varken maken / jag trodde skulle bli sååååååå

Låååååång 

Och som ju var det som fanns på schemat i lördags för vissa av oss  

Men lnte en SUR  min gjorde jag om det 
Även att maken ju sa vi skulle kolla 
Vasaloppet ihop 

Menar lnte dom sista 2 milen 
Ha ha 

Men som sagt , tiden går sakta nu 
Och viss trötthet får gärna komma snart 
Annars kan det även bli så här 

Och även denna hittade jag (igen) 


Klart man ibland 
Får en tankeställare 



ONEJ 
nu skäller hunden på någon som går förbi 
Låter det som ???? !!!!!!

Av vilken anledning är folk ute denna tid 
Som vips blivit 
00:30 

Nog om  spel , foton & tankar , utan hoppas John Blund som TYDLIGEN vägrar 
Visa sig 
Inser att min omgivning kan ställa sig i givakt för att vara  MIG  TILL LAGS 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar