Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 11 mars 2014

Helgen typ v 10 ??OCH TACK GODE GUD FÖR SVENSKA FOLKET


Jahop får väl / ska väl försöka att få ihop en resumé  av vad som passerat ??
 om det är av större intresse ???

jo i min värld
ha ha

Blev väldigt glad då jag insåg att maken skulle komma hem betydligt tidigare än vad iaf jag förväntat mig


så vi tog faktiskt sällskap mot butiken för middagen 
förkylningen var envis på mig , så självklart tyckte ju maken att 
JAG ABSOLUT INTE KUNDE JOBBA 
iofs så fattade jag ju att han inte ville jag skulle åka 
ville väl inte jag heller 
men nu var ju schemat så 

Denna kväll insåg han (vi) att våra ungdomar började bli stora , för han fick åka runt för hämtningar och ringa runt i mobilerna 
ha ha 

Jag hade chaufför mot jobbet till 22,,,,,

och han hade en stund kvar innan han kunde koppla av hemma och då med ungdomarna innanför våra 4 väggar

Lördag då 

den dagen vi alla längtat efter ( vi vuxna mest kanske)

Jag jobbade till på em och blev hämtad av maken o sonen 
Då vi innan visste att maken skulle vara borta hela veckan som varit v 10 och då ska iväg denna vecka också 
och Mars har väldigt mycket i antågande så tog vi ett gemensamt beslut ang klubbens årsfest 
vi hoppade den iår 

kändes väldigt olustigt MÅSTE JAG JU SÄGA NÄSTAN MED sorg ,

men föreningskänslan FICK FLYTTA PÅ SIG 
och vi prioriterade 
egen tiden med familjen

nepp det har inte hänt tidigare och händer nog inte på några andra år framöver ?????
jaja nog om det

och med facit i handen var det ju tur att kvällen inte var planerad för oss att vara där
Jag måste ha fått någon allergi blandat med förkylningen

Det brände i ögonen och tårarna rann, näsan tjock


men vi var där inne då ju Felix skulle hämta pris

Vi valde att åka in båda två ELLER ALLA 3 BLIR DET JU

kan inte säga antalet ??  MER ÄN ANDRA ÅR ELLER SAMMA , TYVÄRR HAR DET GÅTT UTFÖR  !!!   ????

men insåg
 att det typ var förfest FÖR ETT GÄNG SOM SKULLE VIDARE , VAR SÅ FÖRRA ÅRET OCKSÅ
nepp vi stannade förra året

bla bla bla

Då dottern plötsligt hade andra tankar än vad vi " tänkt " så blev faktiskt pizzerian gynnad av oss denna kväll
vi var ju bara 3 hemma
ha ha

Hade sett på fejjan att många laddade inför 
mello 


förr följde jag den betydligt bättre än senaste åren

Såg också senare också på fejjan att  ** missat lite även detta år OCH SÅ HÄR KÄNDE HON 

Jag har inte sett Melodifestivalen iår. Men jag ser den idag. Varför gjorde jag det? Varför varför? Usch och fy. Pinsamt.

Hade haft lite inlägg med svägerskan om olika favvo ??  !!!!

Då är det Melodifestival final ikväll...

SENARE SKREV HON SÅ HÄR 

 Det var väl ok... Men inte alls som jag ville...

Jag hade ingen aning om vad/ vem hon menade nu VET JAG 
ber om ursäkt till henne redan här !!!!!!!!
både för jag inte visste vem ,,,, och då
så JÄKLA GLAD JAG BLEV / ÄR ATT HON INTE GISSADE RÄTT VINNARE
           

mindes också att enl förhandstippningen så hade väl någon Ellen

herregud , nej fy

Själv hade jag ju då inte större koll , förutom på disco DÄNGAN 
och lilla 


Hade jag koll på att han gick vidare , visste dock inte mycket om låten
men   tacka vet jag 2013 
då var han favvo 

OCH DENNA som vi ju inte kan skicka  men hos mig fastnade den ordentligt 


i fredags lyssnade vi snabbt jag / maken på you Tube  då vi ville typ ,,,,,,
Då gjorde jag mig dryg över Sanna Nielsen ,,,,, fast maken gillade den 
och ska jag vara ärlig så lyssnade jag på den senare på jobbet också 


men nu till MITT STORA TACK 
TILL 
SVENSKA FOLKET 
ALDRIG HAR VÄL 
 2 jävla UNDERBARA POÄNG PASSAT BÄTTRE 
ÄN I SLUTET 

FÖR HUR HADE DET SETT UT OM 
vi skickat någon till Danmark

som absolut passat bättre på
som programledare


än att representera SWEDEN
 klart jag vet att man ibland inte kan rå för sitt utseende ,,,,,,,

Men NEJ låten är inte så bra ännu i mina öron utan ATT / TROTS  man  INTE ser sångerskan 

och då jag erkänner att jag hade FEL , KAN HA FEL 
SÅ 
GRATTIS TILL 
SANNA  ÄVEN ATT DET LÅTER FALSKT PÅ ETT STÄLLE ????





och självklart får andra tycka vad dom vill om både mig & musik
MEN DÅ JAG FÖRSÖKER ATT VARA ÄRLIG I STUNDER JAG KAN

SÅ VANN VÄL RÄTT LÅT ELLER IAF så vann inte denna 
hoppan 





söndag , tog jag sovmorgon

sedan på eftermiddagen kom vi på tanken att byta fönster
Vi byter väl altandörrar idag då , publiken har vi med oss , jodå dom jobbade också— med Ulf Karlsson och 2 andra.
Gilla ·  · Marknadsför · 

Tack för ni ev läste hela inlägget 


4 kommentarer:

  1. Oj säger jag bara om dina tankar om kvällen och vinnare och poäng
    men dina nära känner dig väl annars kanske du ska dra ner på tonen om deras favoriter för vad jag förstår så tyckte din svägerska om "hoppan"
    Jag är nöjd över vinnaren vi skickar

    SvaraRadera
  2. Uppskattar inte inlägg med denna attityd

    SvaraRadera
  3. Menar du på allvar du tycker Ace kan börja som programledare på en barnkanal , och din svägerska hoppas jag förstår din humor då du skriver som du gör och att hon godtar din ursäkt

    SvaraRadera
  4. Petra och Hanna
    Jag hoppas faktiskt att hon (svägerskan ) känner mig efter alla dessa åren ja hon hade Annan favorit än mig

    Anonym
    läs inte inläggen

    SvaraRadera