Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 4 mars 2014

Wienerbröd fram & mysbyxorna på


Nepp ingen bild på "byxan"

Och semlan som alla ska äta idag 
Är lnte bakad eller inköpt 

             Men 

Självklart så är Java koppen framför mig 
       &
Här ÄR  JU också 
    2 fina ungdomar 


Slapp har det bjudits på ÄVEN idag ,,,, 
Eller hur man ska säga ?? !! 

Sonen är piggare 

Dock är maken sjuk 
OVER  there 
Puss till honom 

Nu är klockan slagen 
Så fram med 
Dessa som värmdes 

           
Resultatet är 

VAR VÄLDIGT gott till lilla Java koppen 
Ha ha 
 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar