Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 11 mars 2014

Tar väl en folköl till äggröran & zappar hur jag vill


                                             vardag hos ala`familja

*Sonen var hemma och vände  typ igen så  med packning och glatt humör drog han 

*Maken hemma och sa hejdå 

*Dottern fick jag ringa efter , hon skulle komma senare 


*Dottern kom hem , vi ska äta pizza  , jag hör av mig senare hur kvällen /natten blir

*Sonen sms , kan du fylla på mitt kort jag ska köpa en köttbit
vid påfyllning såg jag ju att pengar ifrån pizzeria idag var dragen 

*Hunden har ätit rester och sin egen torrfoder 

Dax för mig då ??????
Jag kollar mig omkring , finns 2 folköl och massa ägg i kylen , fetaost , kassler 


Inser att jag kanske får zappa hur jag vill med dosan en stund iaf 

Kan ju bli en toppen tisdag då jag även ser ATT DET  i frysen både FINNS  glass & wienerbröd 

UNGDOMARNA  HAR STUDIEDAG IMORGON OCH mAKEN är i Göteborg över natten 

Om jag gillar hur kvällen kan sluta 

ABSOLUT INTE 


MEN NU ÄR TIDEN SNART INNE PÅ att javan måste fixas
kanske bara blir en ostmacka till ??

Denna lade jag på fejjan igår , maken tänkte svara men avböjde då saker lättolkas så lätt


Foto: Innebär ju TYDLIGEN  att att maken har koll på läget ❤️

1 kommentar:

  1. Du har ju tur att maken kan laga mat , tänk då dom som inte har det

    Hoppas din kväll blev bra och du åt något mer än ostmacka

    SvaraRadera