Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

måndag 3 mars 2014

Tillbaka PÅ RUTA ETT (nästan)

onej  nej jag är inte bitter , men ledsen inombords att maken måste vara iväg denna vecka och även nästa vecka och sedan igen senare i 2 omgångar

Blev lite av en flasch back



Till tiden i vårt liv då maken låg borta och jobbade

Självklart behöver jag inte puzzla för att lösa omsorgen för dom ljuvliga 2014 

Men just idag mår jag dåligt av att sonen är sjuk och det nästan ångar ifrån honom

och jag har ett möte ikväll .

JaJa 
han är ju 16 han klarar sig en stund 

Men mammahjärtat svider 
-------------------------

Till rubriken igen 

Vad snabbt man slängs tillbaka här i livet oavsett vad det gäller

så idag känns det ganska så mycket att jag funderar på räcker jag till som Mamma denna vecka ??

iofs " slipper jag ju " sysslorna som fru  ???????
skojar bara 

Denna vecka ska jag även fylla med föreningsKÄNSLA  det är årsmöte 

Men vilken tur ändå att jag inte jobbar kvällar för närvarande (förutom helger)

men inte är livet så här ändå 



Dax att försöka komma igång , det är ju ändå trots måndag idag
* Tvätta
* Diska
* Rasta hunden
* bla
* bla

Nu kaffe iaf


//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar