Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 4 mars 2014

Hjärtat tomt MEN magen full


Då var vi där igen , med att vara själv hemma "vuxen"  och den där längtan att denna måndag ska det hända 

Dvs 
karaktär !!!!
När det finns godsaker hemma 

Jaja 

Jag längtar massor efter maken 

   Nepp skojar inte 

Ja 1 dag har varit iväg eller , han åkte hemifrån ca 06:45 idag 

Denna måndag 
Var inte rätt dag att tänka på figuren 

Kvällsfikat 

Tv snacks 
Tulias gelehjärtan ❤️
Skölja ner med 

Då jag ju bara väckte maken & sa puss & hejdå 

Med sonen sjuk & dottern hos kompis , så vände jag på kroppen och bullade upp täcke/ kudde 
Som om "någon" låg bredvid mig 

Och hade sovmorgon !! 

Så misstänker jag att jag inte kommer somna speciellt snabbt ikväll 

Och dvs 
Att magen kommer fyllas på med allt tjafs 

Bara för att ,,,,,,

Men gott är det 

Självklart har jag tryckt i mig 
Java idag också 


Fri tolkning på detta 

     Är det 

* dålig karaktär 
*dåliga ursäkter 
* saknar maken 
* bl.a. Bl.a. 
* JAG GÖR SOM JAG VILL 

nu iaf 
Lyssnar jag på sonen som somnat igen 
Idag har han nog sovit 

24/7 eller nej det blev det inte 

Men iaf 22/5
Hoppas verkligen han är piggare imorgon 

Avslutar detta med 

Jag känner mig ENSAMAST I VÄRLDEN 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar