Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 10 april 2014

Att kunna glädjas med varandra


Det finns så mycket att glädjas åt  och så många olika sätt att visa glädje för varandra

Ibland betyder det så mycket även om det bara är ett litet tecken att du gjort något bra

Man lär sig mycket om olika människor i olika situationer

Visst kan man bli ledsen och även besviken , då dom " nära " inte alls rör en min




1 kommentar:

  1. Kan bara hålla med dig om att besvikelsen blir stor då glädjen uteblir , men ge inte dessa energi tjuvar respons

    Härlig blogg du har följer ju inte alls ett speciellt tema som många andra
    Jag har sett att flera undrar hur du hinner så mycket så gör jag också .Men har man bara roligt så kan man tydligen trycka ihop tiden .Och du verkar även ha en underbar kontakt med släkten på din mans sida och ni verkar vara många
    Den lilla godingen ligger dig varmt om hjärtat förstår jag

    SvaraRadera