Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 23 april 2014

Påsken ,,,,


Vi började påsken med 2 dagars folkrace 
Och är grymt imponerad av olika körningar av folk  och då även äldsta  sonen som tog 6 heatsegrar utav 7 , han kunde "stampa" som syskonen använder i sitt språk mellan varandra . 

OCH den yngre visade absolut också hur man "stampar" men hade otur med bilen 

Eller så kan man säga bilen blev  lite halv slaktad ,,,, utav annan förare i ett heat på fredagen & sedan var det annat strul , typ byte av växellåda , soppapump 

  Hm ang körstil o annat som förekommer 

Denna helg - tävling kan vi ✔️ Checka av att slå runt - lägga sig på taket utav Fillen  

Och allt blev på film också 



Det var 2 dagar med full fart , bensin & adrenalin 

Felix 

Freddy håller innern 

Bilen tog honom till final där det blev placering 6 , lite snopet 
Eller så kan vi säga Folkrace där allt kan hända 

Sent på lördagen anlände vi till svägerskan och stugan 

Här bjuder jag på bilder 

Något glas rött blev det & till makens glädje somnade jag så han kunde lägga ut ett foto på fejjan på mig 
Tror det är ca 25 like 

Jaja bjuder väl på det 

Det har säkert hänt fler saker som inte finns på bild eller jag minns just nu 

Men med facit i handen 
Gick påsken lite för snabbt , då det betalda arbetet kallade på mig också & maken hjälpte svåger med saker 

Hoppas iaf ni som hoppar in här har hunnit njuta 

//








1 kommentar:

  1. Även om dagarna var fulla så verkar det som lite lugn hann infinna sig hos dig . Blev du inte orolig då bilen hamnade på taket dom är ju inte så stora ännu pojkarna

    SvaraRadera