Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 8 april 2014

Nej jag längtar nog inte SÅ MYCKET efter min födelsedag !!!!!!!




Jag fyller år varje år , jag " firar" den inte så stort , men någon kommer nog ??
ha ha

Fick frågan ? längtar man efter att fylla år när man blir äldre
 ¤ äldre ??
¤ önskar du dig något 
¤
¤

vilka frågor , det har jag väl inte funderat på 

nej jag är inte bitter för att jag inte blivit miljonär på lotteri , eller fått en ny bil , tror iofs  jag fick en ny mobil för något år sedan då jag fyllde 35 ??  !!  som jag bytte till en annan

 utan vi får väl se om jag varit snäll och vi har tid att ha gäster på kaffe , det är lite garage tid denna veckan PÅ SCHEMAT
även om bilen höll väldigt bra

mer om helgens premiär kommer i annat inlägg 
men visst är / var  jag stolt & nöjd 


Men jag har ju tagit ledigt den dagen  , jag försöker eller har iaf försökt att vara ledig på våra födelsedagar inom familjen
från jobbet
ska väl tilläggas

fritiden har ingen hänsyn till att någon fyller år

Just nu på fejjan är det  någon som är typ lika missnöjd som jag på detta schema som ju så fint från start hette önskeschema 

http://debatt.svt.se/2014/04/07/time-care-har-blivit-en-borda-for-vardpersonalen/


Ämnet schema kan ju ältas , jag var ju klar med typ nu- till vecka 36 i kalendern 2014
!!!!!!!!!!!!

sedan skulle jag flytta mitt bryt för att allt skulle anpassas efter behovet 
JODÅ JAG FATTAR ATT BEHOVET STYR 

men nu har jag inte alls samma flyt som innan 

Men jag tar väl lite semester eller har iaf lagt in det oavsett det behövs eller inte ???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

                                                                        ?????

Tillbaka till rubriken ,,,,,,,

Som vuxen och mamma 

Så är inte min dag så himla viktig DVS JUST DEN DAGEN JAG FÖDDES 


     




 Jag kör lite bilder ifall , ala` familja är trötta då på ???

Ha ha




2 kommentarer:

  1. Den dagen du har dig själv som prio ETT den kommer nog inte att finnas inom närmaste tiden eller så kommer den infinna sig SÅ smygande så ingen kommer märka det utan du själv OM DU NU GÖR DET

    SvaraRadera
  2. Visst är det så att när man fått barn så är vi själva inte prio ett
    Jag förstår vad du menar med typen av schema man vet aldrig hur eller när man jobbar har bekant som går så vi kan inte planera så mycket längre , och jag hade bytt jobb kan jag säga och då har jag ju inte detta intresse som kräver mig på helgerna
    ,,,, Pia

    SvaraRadera