Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 30 april 2014

Menar du att DET VERKLIGEN är Folkrace


Vi hade personalmötet idag & chefen undrade om vi haft 2 fina helger bakom oss ?? !! 

Och hur det såg ut denna  helg med folk som fattas 

Dom flesta pratade om hur underbart skönt det varit i linne och slapp på altanen ,,, 

Och jag var ju inte SÄMRE 
              SÅ 
   JAG SA MED HÖG RÖST 

Livet     Ja visst är 
det damm , bensin & adrenalin ✔️✔️

Och jag laddar lnför 3:e helgen 

eller ska jag vara ärlig blir det ju även nästa helg också dvs 10/5 så 4 i rad   

Vi kom då in på byte av turer , och Jag säger med lugn röst 

Tyvärr finns det lnte luckor hos mig 

Japp jag kände blickarna 

Nepp JAG är inte bitter  ,,, 

Återstår att se om det blir Robert ikväll eller 
Pretty woman 

Eller dvd film nej inte folkrace 

/-  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar