Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 2 april 2014

Maken överraskade


Kanske gjorde han det av kärlek eller finns det "baktanke " ? 
Fri tolkning 


Men ifredags tog vi in på hotell 

Foajén 

Ny duschad& 1 glas rött 

Lånad bild men annars kunde detta varit vårt rum 

Entré 
Och Harrys bredvid 

Jag jobbade ju då i fredags , så vid em kaffet säger maken jag tänkte vi kunde åka ikväll så slipper vi stressa & kan bara ta det lite lugnt 


Packningen gick lite snabbt men inget större glömdes 

Så iväg med dottern & fixa pengar till sonen 

Sedan fara iväg 



Visst ja äta skulle man ju också 

Så vi stannade på vägen &fyllde magen 


Framme i Ljungby så bara slapp på rummet 

Inser att vi borde passa på med egentid oftare (tillsammans) 
Fast finns ju bekanta som säger ni är ju alltid tillsammans 

Med erat intresse 

Ja tjena tänker jag DÅ 
!!!!!

Jag ska ha egentid med yngsta sonen på lördag 
Eller iaf visa 

Att mamma är med som publik och hejar på dig 
1:a tävlingen 2014 

Bilden/ bilen nedan hade du 1:a tävlingen  2013 

Och det är samma 2014 dock kommer den vara gul & lila 

Så såg den ut på er träning 30/3 


Lite kul ni ( du )" köpte "tillbaka den 

Fy f*n vad ful den var vid tillbaka köpet 
Ha ha 

Hoppas du & R 
Får en bra tävling , förra tävling för dig där bråkade bilen / framvagnen 
Hela tiden 

Jag var  så ledsen för din skull 
& pappa , jag  vi såg på avstånd 

hur ni jobbade och slet för att få ihop den efter varje heat 

Våra fina pojkar 






1 kommentar: