Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

måndag 14 april 2014

Funkade iaf att fylla år


Jahop då skiljer det tydligen bara ett år mellan mig och MAKEN i hans värld iaf !!!!
inte i min ha ha 

Men snart så är det iaf 2 år 

Dagen tillbringades mest under täcket i soffan "bara jag " och hunden nedanför 


Jag bestämde middagen , några fyllda tortillabröd 

Jättegott iaf 

Så det ska testas flera ggr 

Och under fikan med mamma här hemma så såg jag ut så här på nedre delen 
Mjukisbyxor & lurviga strumpor 

Kan ju säga att hon  typ  "dök" upp innan jag beräknat 
       & 
Nej jag hade inte sovtröja på mig utan tunika / kofta 


På bordet såg det ut så här 
Efter middagen dvs 


Till fika blev det köpe glass 


Eller jag brukar ju inte göra egen glass 

menade mest 
Ingen hembakad tårta som det oftast  är om inte ungdomarna önskat marängtårra för då fuskar jag ju och köper botten 


Större kaffe/ fika kommer vid tillfälle 
För andra släktingar / vänner (eller) 

Men inte närmaste 2 veckorna 

// ciao på er 



1 kommentar:

  1. Vad tråkigt att du var sjuk på din födelsedg
    Hoppas ni får det trevligt den dagen du beslutar dig för att fira mera

    SvaraRadera