Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 23 april 2014

Jag kommer inte bli STRIKT lchfare


jag kanske inte ens kommer prova lchf ????ALLS 

 

JAG GICK MED I EN ELLER  2 grupper på fejjan & snacka om att inläggen bara ramlar in och visst är det mycket läsvärt och säkert helt rätt tänk av dom 

NU SKA NI INTE TRO JAG tänkt att bli tunn till sommaren , utan kanske bara tappa något kilo för nu märker jag igen ATT ÅLDERN 40 + dragit med sig hull och lår 


Men får erkänna att det sprack vid ett inlägg , då någon frågade om vilka halstabletter man ska ANVÄNDA 



får jag inte ens använda vilka jag vill så kanske jag skiter i det ??  !! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar