Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 2 april 2014

Lilla godingen ❤️


Helgen som passerade fanns det endast 2 min gosa med lilla godingen 

Då vi lämnade dottern hos storebror över natten 

Men då jag var ledig så blev det 2 extra dagar för henne  & mysa med oss 


Vill ju helst vara precis bredvid (på)Balto


Välja vilket av pusslen i boken 

Detta hår 

Sedan annat innan bilen tog oss till ÖF 


Så glad över sina fjärilar , fick ju bara lite hjälp av "pedagogiska " mig ha ha 
Hon gjorde ju 1 grön också men den var till mamma ju 
Denna skulle farfar & pappa dela på 
Just nu är den "bara"farfars 

     

                                    Tisdag 





Reta Balto med knäckebröd 


Gunga med lite glitter under mössan 🔽

Även studsmattan fick besök 


Verkar som "räcka ut tungan " är poppis just nu 

Hon börjar ju bli stora tjejen  då toaletten används flitigt 

Åå vad glädje hon sprider 













1 kommentar:

  1. Vilka härliga dagar ni verkar att börjat veckan med
    Trevlig blogg här hoppar jag in oftare hittade dig hos annan bloggare jag följer och blev nyfiken på dig

    SvaraRadera