Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

måndag 7 april 2014

Fy vilken start

Hittade denna i utkastet 

Vilken fredag


eller vi kan säga vilken natt ( torsdag)

Vi skulle vara snälla att ha gudsonens syster över en natt till , hon var här mellan onsdag och torsdag
sedan blev det att hon kom igen på torsdagen igen 

kvällen var så där hon kände sig halvbra ???
min tanke
hon saknar  sin familj ,,,,,,,

Sedan tyckte hon att illamåendet kom    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


och visst blev det så att sängkläder fick bytas & hem hon for till övriga sjuka , för tyvärr hade vi ju inte möjlighet att vara hemma


urk & fy & blä

Jag hann att jobba ca 10 minuter på fredagen  sedan ringde min mobil & dottern gick hem från skolan  hon kände sig inte bra

puh

huvudet snurrar , husvagnen ska packas , folkrace bilen ska lastas 
dottern skulle till kompis 

     !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!






Jag återkommer

Vad , när hur saker blir


1 kommentar: