Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 1 april 2014

Kurshelg


Samtal fördes mellan oss , passar helgen ? nja ,,

 Vart fördelar vi hunden & ungdomarna ? 
Ska vi båda åka ?

Jag anmälde båda iaf klart maken blev tillfrågad 
Enl listan så kändes det som många olika  
Personer & erfarenheter skulle bytas .

Och att ytterligare distrikt skulle medverka 

Tänker inte rabbla hela kursen och innehåll , men det är bra Att träffas & Föreläsning var det på söndagen som hade viktigt ämne 
       Dock 

Så var det inte mycket att diskutera i stora gruppen som det varit tidigare 

Även att vi hittade lite "fel" i vår regelbok 
Ha ha 

Nackdelen över helgen var att jag inte mådde bra , det började efter em fikan lördag eller jag kände något redan fredagen 

Men jag bet ihop lite iaf 

Så med en kortare promenad (ensam) efter kursen lördagen 
och 
1 loka citron till 
Världs HISTORIENS SÄMSTA HOTELL MIDDAG 
Och 2 koppar kaffe 

Drog jag täcket över huvudet 21:40 på hotellrummet kändes som jag var osynlig när jag gick o

Resumé 
För lite service & kaffe 
Dålig planering vid lunch / middag med antal och vem sitter vart 

Sängen var skön ✔️

 Mindre ämnen att ha pekats ut att hantera 
Annars är vi ganska flitiga ifrån oss  Vimmerby att stött på allt möjligt 

         Men det är härligt att se att så många är typ som oss 
              Ha ha 


Så VISST ÄR MAN LADDAD INFÖR 

   Säsongen 
      2014 

Som är i antågande 

Och denna bilen ska väl gå på lördag 
       
Ska framföras av yngsta sonen och annan "kompis" 

 är ju även den bilen  som sonen startade sin karriär 2013 

Så husvagnen ska snart få besök av mig för lite check inför helgen då den ska dras med , återstår att se hur många som ska få plats bara 

     
Ska bara få iordning på denna goding 
Som har fullt upp med att locka Balto att ta hennes knäckebröd 

// ciao på er 


   



4 kommentarer:

  1. Vad roligt med kurs men typiskt att du kände dig sjuk men då var du väl pigg eller utvilad på söndagen om du somnade vill säga

    SvaraRadera
  2. Helt osynlig var du inte för jag såg allt när du gick. Jag mådde bra men gick ändå till sängs klockan 22, ville inte gynna det skithotellet mer då :P

    SvaraRadera
  3. Leena , ha ha så du såg mig ,,,

    Till nästa år oavsett vilka som åker då så hoppas jag det inte blir "hotell" Eller så är jag känslig på servicen med javan , men som sagt rummet var bra , rena lakan och handdukar & sängen var skön

    SvaraRadera
  4. Vad trist du inte kände dig pigg . Förstår inte hur du hinner allt då du väl fortfarande jobbar vissa helger

    SvaraRadera