Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 29 april 2014

På gott & ont

Ett ordspråk som det är fri tolkning på & även på inlägget ,,, 


Även på gott & ont att hela familjen gillar just mitt intresse ???


Dessa klipp på youtube , fejjan av mobilen , dvd filmer 
Är filmade ur en vinkel & många ser ifrån annan vinkel 

Tänker inte starta uppror här 


Men vad dessa inlägg , filmer kan dra igång en massa 

Och då står man där & bara ler 

Men ibland får man agera också , jag satte fart på ledningen i lördags ,,, 
Japp miljö skadad & ville inte det skulle komma massa protester ?? !!!

Sedan svårt att vara tyst , men det lyckades jag med i en situation som var väl bekant för mig 
,,,   ,,,,,
Då jag märkte att detta upplevdes  inte alls på samma sätt utav " dom" som hos "oss" som jobbar 


Jag gick även fram till en faktafunktionär i söndags & frågade vad händer ??? 

Och snacka om att ta det lätt på min fråga 
Jag var ju faktiskt Tävlingsledare 

          Men 
Återigen sträcker jag på mig och är glad över mitt val att jobba med folkrace , även om det sliter i oss som familj  och vänner  och andra som jobbar tillsammans & typ dom man tar en öl / 1 glas vin med & inte bara tidsmässigt utan att hålla distans i våra roller 

Även stå emot får man göra för att ibland är det lätt att halka bak och dra fram tidigare händelser 

Men tuffast är de som är närmast 

Man avvaktar ,,, för att sedan 

Nu lyssnar du på mig ,,,,   ,,

Och nu kan vi prata om vädret eller lilla godingen 

Ämnet på #fotoutmaningapril2014 
29/4 
Är reflektion

   
Den kom som ett brev på posten 

Jaja tisdag idag & solen lyser & fåglarna kvittrar 

Jag ska ta en kaffe & snurra tankarna 


För just nu snurrar det fort , har inte landat  ännu efter påsk !

Och helgen som passerade var ju också fyllda till maxgräns

Nu har jag snart 2 dagar framför mig IGEN

klart jag längtar med spänning och utmaning  , dock hur många av "klanen Karlsson" som hänger på är oklart men det löser sig 

OCH DÅ DETTA JOBB  , jag sitter nu med vecka 37-40  är nästan klar med " önskemål"  dock så finns lite möjligheter under dessa veckor känns det som iaf  ?


//ciao på er 





1 kommentar:

  1. Det låter som ett liv med dig eller följa dig kommer handla om tiden och göra så mycket som möjligt av den , verkar vara mångga timmar med intresset för dig ,familjen verkar du lämnat bakom dig .jag ska försöka titta in hos dig senare också när nätet vill hänga på samma linje som mig

    SvaraRadera