Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

lördag 12 april 2014

Så JÄVLA UNDERBART

Jag ligger efter lite i uppdate !!!!

Underbar känsla smög in förra veckan (innan magsjukan & mina 0 poäng i vara en bra mamma ) 

Men så här såg det iaf ut förra fredagen utanför frendo 

Husvagn & biltransport 

Och väldigt glada  & laddade personer 
Resan började med enbart 1 stopp 
Ha ha 

Invänta besiktning 

Hann även med lite trevlig snack med andra som kommit kvällen innan 

Blev en tidig kväll 22:15 var alla under täckena 
Sitt egna !!!!!!!!!

Klockan  Ställdes på 06:00 vissa av oss var vakna innan 

Maken tog en morgon promenad , jag låg kvar en stund 

Jag blev sekreterare åt observatörerna efter ett ok av yngsta sonen 

Jag höll alla tummarna att bilen skulle hålla DÅ den JU delades AV 2 chaufförer 

Nu med facit i handen 
Så vet vi att chaufförerna tog alla 8 starterna !!!!!
  Som dom deltog i 
R vann alla sina heat ✔️👍

Felix placerade sig 
1:a 3:a och 2:a i kvalen 
Blir lite annorlunda med "alternativapår " 

Underbart att se att BÅDA  kom till A- final 
Felix började att köra 
      & visst gjorde han klockren START ✔️👍

Och här har han alla bakom sig 
Och DET hade han ÄVEN ÖVER 
mållinjen 

Och 
Här har vi faktiskt 3 bästa på tävlingen ifrån samma KLUBB 


Och DENNA bild gillar jag 


OCH INNAN dagen var slut eller dvs hela prisutdelningen 

Så plockade sonen 1 par nya däck 
I extra priser 

Tyvärr körde R sönder bilen i sin final 
Men antar dom trivdes ihop
För till påsk ska dom dela bil igen  

Men vilken härlig start på säsongen 

Och DÅ  jag bara var sekreterare 
Så KUNDE JAG vråla  ut ett litet 

Ja HÄRLIGT FELIX ❤️❤️👍😉🚗🙀


Väl hemma hämtade  jag hem dottern 
Och mitt mamma hjärta kändes 
Läkt igen 

För trasigt är bara förnamnet  på hur det kändes då vi lämnade henne 

Nog om fredag - lördag förra veckan 

// ciao på er 

 










1 kommentar:

  1. Men vad kul för er med resultaten för er klubb och självklart till sonen som segrade men fy för magsjuka

    SvaraRadera