Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 15 april 2014

Jag knyter mina händer & biter mig i tungan !!!


Jag såg på ett inlägg idag 

  Klart jag menar PÅ fejjan 
Av 1 svägerska ,,,,

Jag lade ut denna bild till henne för att  ev beskriva känslan hon ville förmedla 

Det VAR JU precis så hon kände 
HA HA 

Hur jag kunde träffa så rätt ??

Jag tog ju typ bara en av bilderna jag hade ,,

Skulle KUNNA 
                ELLER JAG GÖR DET 
                         NU 

så här kan jag beskriva mig ibland 
När 
Energi tjuven vinner mot mig 

   På olika sätt 

FRI TOLKNING 


Så här kan jag känna 


Så här föreställer jag mig att någon ibland ser ut ⬇️


Men så kan jag också tänka 
Eller så är jag ju så gammal , så jag vet att vissa dagar önskar man att man kunnat dra täcket över huvudet 

  MEN LIVET &dagen styr du över till visa del själv 


Men denna passar mig bäst 
       🔽⬇️
 
Och utan att låta tuff , så testar du mig lnte för många gånger 

Nepp är inte bitter 

Men ärligt så finns det tillfällen jag får bita mig i tungan & knyta mina händer 
Nej jag menar inte att slå , utan att DÅ ej skriva mail / sms  & säga NÅGOT 

Som lnte är lämpligt ???  

// ciao på er 
 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar