Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

söndag 11 maj 2014

Det behövde VI VERKLIGEN


Guuuud vilken skön fredag det blev 
 
Ungdomarna iväg till skola , iofs stack ju mot jobbet innan 

Var iaf ute i friska luften någon timme 


Eller maken var ju chaufför denna dag 

Jaja
Klockan 14:15 var  iaf  alla lediga & fixet började 

Nepp menar inte packa verktyg , lägga 2 Tim på justeringar & lasta folkracebilen 
Utan det var ju  K & J snälla och gjorde själva 
Bilden nedan är justering ifrån torsdags kvällen 
På fejjan skrev jag 1 pappa svetsar & 1 pappa meckar 
 

Utan JAG MENAR att packa "nya" husvagnen blev vår gemensamma aktivitet & alla gjorde verkligen så det gick snabbt 

Nepp inte har vi blivit miljonärer 

Utan detta är en riktig 70-talare men så härlig den kändes 


Och visst åt vi middag inne i den istf typ pizzerian eller Mc Donalds , tydligen mobiltid !!!

Och maten smakade så bra 


Vi hade även Paketöppning 



Inte så himla bra bilder (jag vet ) 

Ingen tårta men det var lugnt ändå 

Och medans jag var iväg på ( hjälpa till lite ) och maken på annat så hade ungdomarna bäddat och fixat iordning 

Låter säkert inte  alls soM NÅGOT   speciell för vissa öron ,,,,

Men vad skönt det var 

Mer om själva folkracen som ju var " grejen" kommer i annat inlägg 

 






1 kommentar:

  1. så glad jag blev att läsa ni hade det lite lugnt , snygga dynor tycker jag
    har du eller ni tittat på hur många timmar som går åt till intresset , då ni både jobbar och är aktiva för grabbarna ?
    Hur blir det nu då med dottern ska hon börja nästa år ?
    Hoppas ni hittar lugn snart igen

    SvaraRadera