Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 27 maj 2014

Jag är lite disträ JUST nu


Stackars människor som ringer mig 


Med sina frågor , iofs så tror ju säkert dom att jag fattar precis 
Vad svaret är på just deras fråga 

Och dessa "trevliga " människor kan ju inte veta att jag har 3 tävlingar i huvudet 

(Ska ha) 

Men jag försöker  allt att lösa det smidigt och lätt så svaret blir rätt 
Ha ha 

Om det är det optimala är en helt annan sak 

Ciao på er 



1 kommentar:

  1. Nej hur ska dessa människor kunna veta det
    Antar det är fullt upp just nu då med 3 i rullning , lycka till och hoppas du löser det på bästa sätt

    SvaraRadera