Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

måndag 5 maj 2014

Han fick mig att sakna min pappa


Jag har träffat en person som oavsett vad han sa eller vad han tyckte om min far eller åt andra hållet
Så fick han mig att sakna och känna tomhet 

Han nämnde namn min pappa nämnt , olika situationer som jag vet att min pappa eller iaf tror skulle ha liknande åsikter om 

Ett lugn som faktiskt min pappa hade 

En person som sa saker till mig , och jag svarade som vi brukar göra , det ligger på  mig ?? !!

En person som pratade om sin son och olika händelser 

EN PERSON SOM JAG HOPPAS FÅ TRÄFFA IGEN 


Så plötsligt slår det mig igen vad min pappa missar eller bättre ord  kanske är saker vi inte upplevt / ser vid samma tillfälle eller då SOM VI JU INTE  kommer uppleva tillsammans

Har även träffat " den personen" som jag träffade innan jul som nämnde att hon kände pappas närvaro & undrade om jag hade funderat på om jag hade frågor till honom
Hon som sa vissa saker som bara pappa kan ha sagt

Nu har hon även träffat en person som pratat om motorsport och olika människor , efter en stund så känner hon att hon måste FRÅGA /säga Visst är det Beatrice du pratar om

Nej jag har fortfarande inga frågor , jag hann ju nästan ta farväl av honom 

Gällande mitt val att jobba med folkrace tror jag inte är så överraskande för honom
Det som isf är överraskande är väl hur lätt jag lät grabbarna välja att åka volvo ,,,,  ha ha

Fast iofs hann han se Freddy köra olika bilar med bra resultat 

jaja 
Han hade plockat fram rynkan i pannan och sagt att dom får själva välja 
Bara dom inte glömmer att ha roligt 

       

På något sätt så finns du fortfarande kvar hos människor du träffat , jag blir påverkad på olika sätt lite beroende på vart du kommer på tal

Ja jag har lyssnat på dina begravningssånger igen & tårarna föll lika tungt som innan 














Ibland finns det ork 1 vecka  
Ibland finns inte orken att ta sig igenom dagen 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar