Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 15 maj 2014

Upp i halsen STÅR DET MIG

Jag är medveten 
Fullt MEDVETEN 
om att denn blogg just nu endast innehåller gnäll av mig !!!!!!!

Men är så trött på dessa scheman 

Idag gick jag igenom DIFFNING På DESSA Veckor & fy f*n så trist 
Och sedan kolla om det går att jobba den tiden / dagen ??

Återstår att se hur resultatet blir 

Jag vet ju iaf att 4 veckor ledigt i rad ska jag ha  sommaren 2014 eller "önskat" 

Undrar hur många av dessa dagar kommer se ut så här 

Tyvärr  vet jag lnte vart brillorna är så det får bli andra öm jag gör #selfie



2 kommentarer:

  1. Du är väl inte gnällig här .schema är tråkigt då många vill leva som papper modell dvs det går inte ändra på sig alls utan man skriver schemana typ som innan ,finns ingen flexibilitet hos många ,Hur många veckor ska du diffa
    vad är planerat inför dina 4 veckors ledigt då

    SvaraRadera
  2. Jag satt och diffade v25-36 , under mina 4 veckors semester ska jag ??????
    jag återkommer om hur dom ser ut men utan att någon blir förvånad så kommer lite tid att gå åt folkrace under dessa 4 och även små delar under 25-36 , men allt är inte klappat & klart ännu

    Visst är det så att många har svårt att släppa sin tanke hur man brukar jobba och givetvis har några olika orsaker att välja vissa helger . jag är inne i period att många söndagar har 12,5 13 timmars pass för att jag ska få ihop tiden (eget val )

    SvaraRadera