Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

måndag 19 maj 2014

Lördag Med Gudsonen



Om jag lnte minns fel så skulle det nog bara varit en "snabbfika" ha ha 

Då vi i fredags träffade gudsonens mamma i butiken och pratade om en kopp kaffe 

Så visst kunde hon / dom svänga förbi när jag slutat jobba lördagen 
Men då PLÖTSLIGT  lite kan förändras 

Så blev det middag & längre umgås , och lite kaffe så klart 

Maken & brroorrsssan åkte och handlade (puss & tack ) 
Jag var lite sliten efter jobbet 

Så vi slappade lite 


Då vi var 9 st så fick det bli flera grillningar 

Så lite fick dom anstränga sig för  glöden 





Blev även korv & kyckling (ingen bild ) 

Gudsonen skulle ju fixa lite så många verktyg skull ju fram 


Maken är ju ganska glad i "elda" 
Så visst hittade han något i trädgården 
Som vi (han & brorsonen  ) inte behövde ha kvar !!!!!


Japp stubben som vi skulle gjort ett BORD av ,,  

Dvs innan någon testade hur eller om yxorna fastnade i ??? 

Och när det ändå fanns tändvätska kvar så fixade vi mer glöd i grillen 
Varma & Goa fötter 
Ha ha 

Tillbaka till stubben , så är jag nästan övertygad om att NÄR  svägerskan m familj KOMMER så ligger den illa till igen 

Denna lördag behövde vi 

Ciao på er 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar