Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 27 maj 2014

Lilla godingen


Snart är det helg igen & just  sådan "helg" 

Då vi tyckte tiden varit lite för lite sista TIDEN med "henne " pga ?? Jobb , intresse 
 så kollade vi ju självklart  möjligheten att Mysa till måndag 
Och visst funkade det 👍


Och kul hade hon 

Blev mysa hos faster på kvällen  då vällingen skulle fixas för att sedan 
Vilja ha dörren lite öppen till rummet där hon sover 


Tog en liten sovmorgon på måndagen 


Ville sedan draaa sig i soffan 
Ha ha 

Och när man är stor så kan man Ju allt själv , även om det var tighta byxor 


Vi pusslade och gungade en sväng i pyjamas 
Då dörren var öppen så var hon ju ute direkt 
Frukost &mera mysa / busa 

Lagade mat på hennes spis 
Massa olika saker 

Lite målande hann vi också & då tiden var viktig till vi skulle hämta farfar så VAR JU KLOCKAN viktig 
En liten stund ,,,,  



Vilken liten glädjespridare hon är & social till MAX 

För tror hon frågade om 100 ggr 
Skulle komma 
bara en liten stund typ 
Farfar , 
Emelie , Sixten och pappa Dan 
Felix & Nellie bara en Liten stund i skolan 
Ha ha 

Men när jag frågade om det lnte räckte med mig 
SÅ SVARADE hon jodå 

Ja du lilla godingen ses snart igen 
// 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar