Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 15 maj 2014

Och vips försvann sovmorgon / ledig dag & Oskarshamn = folkrace


Nu tjatar och gnäller jag igen !!!!!!!!

Men hade längtat efter att inte behöva ställa klockan

ha ha

Men ibland känns det fy & blä ,,   ,,,  

Plötsligt så blev helgen bokad av en sak & då gjorde jag om mitt jobbpass så det skulle funka
skulle gå in " extra" för att visa jag kan om det behövs ELLER ??????


Så då delade jag på passet på 2 dagar istf 11 timmars pass  & VIPS så måste klockan ställas både lördag och söndag 

jag känner mig verkligen så här 














Nepp är inte direkt bitter , men med facit  handen så blev det ju ändrade planer SÅ MITT BYTE
VAR HELT ONÖDIGT 

jodå visst kan det vara skönt att vara ledig på söndagkväll ?????

jaja 

Jahop 10 maj var det dags igen , deltävling 2 i smålandscupen 

Yngsta sonen som hoppade över sin skolresa för detta !!!!!!!!!!

Det blev en vinst i 1:a heatet  iaf , då bilen delades med J så fick den ju gå lite 

Både kom till Final . J till finalen innan Fille & givetvis hände något med bilen , men Felix kom till start iaf i sin A-final , tyvärr körde han bara någon meter och blev sedan stående där 

Jag och pappa tyckte motsatsen till honom att det var en bra dag ??
men men visst förstår jag besvikelsen 

Maken var ju observatör och då jag skulle stå bakom tävlingsledaren vi hade lite telefon samtal & samtal i radion så var jag  bredvid observatören och skrev hans flaggor då möjligheten fanns 

I stora drag gick tävlingen bra , nu har det gått några dagar & jag ska ha samtal om lite saker 
nej hänger inte ut någon här ,,

Bilen fick vi behålla på anbuden skönt ,,,,



Så här slappade jag en "kort" stund i fåtöljen 





Denna veckan är också garage vecka för grabbarna 

     Foto: Målilla motor på G
färgen var inte torr igår (onsdag) men idag ska det fixas lite trots det !!  ??

Både grabbarna är anmälda iaf SÅ nu håller vi tummarna
    igen

Fick denna kommentaren av bekant ha ha
Beatrice Ågren Karlsson du har valt fel jobb idag 
Gilla ·  · 
     PÅ
        och själv på
fejjan slängde jag ut detta ifrån 10 Maj 



Inväntar NU omg 2 i Oskarshamn 

Felix Fränkie Junior Karlsson tog 1 seger & Jeppe tog en 3:e då i 1:a omg 
Jag är hoppfull 
Så nu hoppas vi vädret blir något bättre









Gilla ·  · Marknadsför · 

 Och även det låter konstigt så ska väl ingen av oss iväg denna helgen !!, tanken fanns ju iofs att Skepptuna skulle få vårt besök 

//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar