Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

måndag 5 maj 2014

Allt ligger under mitt ansvar (även om vissa har svårt att släppa)


Nej jag är inte bitter 




Vissa av er som hoppar in här vet vad jag talar om ,,,,

Som då Tävlingsledare ska jag ha handen över " allt " , dock kan jag inte rå för att någon klubb måste be bonden om vatten och vattenbilen dröjer mm mm

Ja jag tyckte också det tog tid & jag tog även ett beslut att när vattenbilen kom så fick den vänta då vi redan påbörjat körningen igen 

Och att sekretariatet inte lottar så ( bra) så alla heaten " nästan " såg likadana ut & förare lämnar åb för sent JAPP det blir att tävlingen kördes med olika antal förare i heaten 

       Japp även mitt ansvar 

Det som skulle kunna vara mitt ansvar är att tala om att andra klubbar kanske behöver fundera över sin planering med vilka som ska jobba ,,,, Alla är inte redo även om andra tror det 

Men det är så roligt att hjälpa till i andra klubbar & se och märka hur olika saker fungerar även om många kollegor är dom som brukar finnas omkring oss 

Och visst är det även så att många saker blir man överkörd på , även om man försöker säga på eftermöten att detta ,,,   ,,,,   ,,,,   ,,,,    kan / bör man titta över 
så tas det inte alltid på allvar ??


Men NEPP JAG ÄR INTE  BITTER  eller klagar på någon annan 

utan vill att sakerna ska rulla som jag vill , eftersom jag har den positionen jag har 

HA HA 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar